איך ליצור הצעת מחיר דיגיטלית?
עבור העסקים שמחפשים מענה לשאלה איך ליצור הצעת מחיר דיגיטלית? הצעות מחיר הן חלק חשוב מהעסק. יש להם השפעה גדולה על היכולת של העסק להישאר ולצמוח, ולכן צריך לשים לב אליהם. מאחר ותהליך המודרניזציה לא ניתן לעצירה, גם אתם צריכים ללכת עם הקידמה ולהשתמש בשירותי יצירת הצעות מחיר דיגיטליות של iForms.
אז איך ליצור הצעת מחיר דיגיטלית ואיך היא יכולה לעזור לכם למכור יותר?
חברת iForms מציעים דרכים רבות לאוטומציה של תהליכים עסקיים, הכוללים לרוב טרנספורמציה עסקית אוטומטית. האוטומציה של התהליכים מביאה איתה יתרונות רבים, כמו למשל:
אוטומציה עוזרת למחלקת הגבייה לעשות דברים כמו שליחת בקשות תשלום וחשבונות באופן מיידי, מעקב אחר תשלומים על סמך איך הלקוח רוצה לשלם ועוד.
אוטומציה למחלקת התפעול כגון שליחת עבודה לאדם הנכון בעת כניסת הזמנה חדשה, מעקב אחר מלאי והתקדמות ההזמנה ועוד.
כחלק מהתהליך, העסק צריך לשלוח ללקוחות פוטנציאלים הצעות מחיר. אבל איך ליצור הצעת מחיר דיגיטלית מתקדמת? מערכת הצעת מחיר דיגיטלית מאפשרת לעסק לשלוח הצעת מחיר ממערכת ניהול הלקוחות במייל/SMS/WhatsApp ולעקוב אוטומטית אחר סטטוס ההצעה.
כוחו של תהליך שליחת הצעת מחיר דיגיטלית
אם הצעת מחיר לא נחתמת תוך X ימים, נשלחת תזכורת ללקוח הפוטנציאלי שנשלחה לו הצעת מחיר. אם הלקוח הפוטנציאלי לא חותם שוב תוך X ימים, ניתן לחזור אל הלקוח ולנסות להביא למכירה תוך כדי שיחה. מערכת שעוקבת אחר הצעות מחיר פתוחות מאפשרת לכם לא לשכוח לקוחות ללא מתן מענה לצרכים שלהם. דבר זה משפר משמעותית את חווית הלקוח מהחברה שלכם. הרי אתם יודעים בליבכם שאם לא תעקבו אחר ההצעות, הן ייפלו בין הכיסאות. אתם יכולים לשלוח הצעות מחיר, אבל אם לא תיתנו להם פוש אמיתי, הלקוח הפוטנציאלי עלול לעזוב כי הוא קיבל יחס או הצעה יותר משתלמת בזמן הזה. עם מערכת הצעות מחיר דיגיטלית ואוטומציה, ברגע שלקוח חותם על הצעת מחיר, אתם יכולים לעשות הרבה דברים באופן אוטומטי, וגם כאן לחסוך בזמן, כסף ומשאבים. לפרטים נוספים צרו קשר עם חברת iForms.