היתרונות של חתימה על מסמכים דיגיטליים
מאחר והיום כל אחד מאיתנו מעדיף לבצע את רוב התהליכים האישיים והעסקיים שלו דרך הטלפון, הרי שגם חתימה על מסמכים שניתן לעשות באופן פשוט ומהיר, יכולה לחסוך זמן, לייעל תהליכים וכמובן להוביל ליותר עסקאות עבור עסקים. מערכת הטפסים המקוונים של iForms היא הדרך הטובה והמתקדמת ביותר לטפל בתהליכים עסקיים. iForms מאפשרים לכם להשתמש בטפסים חכמים ובחתימות דיגיטליות.
בעזרת המערכת קל להפוך כל טופס נייר לטופס דיגיטלי. לכל טופס יכולים להיות כללים עסקיים, שדות חובה, תנאים לוגיים בין שדות, שדות חתימה על מסמכים ועוד. ניתן להגדיר את הטפסים כך שיעבדו עם סוגים שונים של מכשירים, כמו טלפונים, טאבלטים ומחשבים. מדובר בטפסים רספונסיביים אשר יכולים להבין אם הלקוח משתמש במכשיר נייד ולשנות את המראה שלו כך שיתאים למסך. לכן, מכיוון שלאנשים יש דרכים שונות לקבל מידע, ניתן להגדיר את הטופס כך שייראה ממוקד ומהיר יותר למילוי בהתבסס על המכשיר.
למה צריך לחתום על טפסים בצורה דיגיטלית?
כחלק מהתהליכים העסקיים, עסקים וחברות רבות צריכות להשתמש בחתימות. ניתן להשתמש בחתימה כדי לקבל אישור מהלקוח, אישור מהבוס או הוכחה להבטחה. ישנן דרכים רבות ושונות להשתמש בחתימה. בחברות שעדיין משתמשות בטפסי נייר, עליכם להדפיס אותם, לחתום עליהם ביד ולאחר מכן לשלוח אותם בפקס. היתרונות של שימוש בחתימה דיגיטלית על מסמכים דיגיטליים ברורים: מדוע להשתמש בטפסי נייר, שתופסים מקום, אינם חסכוניים, נשחקים או נקרעים בקלות, זקוקים לחתימה בכתב יד, צריכים להישלח, עלולים להוביל לטעויות, והם גם פוגעים בסביבה? מנגד השימוש בטפסים דיגיטליים מאפשרים מילוי פרטים אוטומטי ונוח, אשר ניתן לביצוע מכל מקום ומכל מכשיר. בעת השימוש בטפסים דיגיטליים אתם חוסכים במקום אחסון של הניירת, חוסכים בהוצאות על הציוד של מדפסות, נייר, ראשי דיו ועוד. חתימה על מסמכים דיגיטליים מאפשרת ביצוע עסקה, מתן אישור והסכמה מידיים. כבר לא תצטרכו לשבור את הראש איפה ניתן להשיג מדפסת או פקס כדי להדפיס, לחתום ולשלוח את הטופס בחזרה. עם חברת iForms תוכלו להנות מכל היתרונות של טפסים וחתימות דיגיטליות עבור העסק שלכם.