ייעול תהליכים על ידי שירותים הדיגיטליים מיוחדים

מילוי טופס 101 הוא חובה על פי חוקי מס הכנסה. מאחר והשירותים הדיגיטליים התרחבו, וכיום כל עסק שרוצה לייעל תהליכים יכול לפנות לשירות מילוי טופס 101 דיגיטלי באתר של iForms. לימוי הטפסים דרך הפלטפורמה של iForms מבטיחה שבמס הכנסה יתקבלו טפסים עם חתימה דיגיטלית בטוחה. המשמעות היא שניתן לשלוח את הטופס הן לעובד והן למשרד המס באופן מקוון. לאחר עיבוד הטופס במערכות של iForms, ניתן לשלוח אותו במייל או ב-SMS לכל מספר עובדים חדשים שהתקבלו לחברה.

 

היתרונות של מילוי טופס 101 דיגיטלי

 

היתרון הגדול ביותר של טופס 101 דיגיטלי לעסקים הוא שזה אומר סוף עידן הנייר. עם ניירת פיזית, היה צריך להדפיס את המסמך ולתת לעובד למילוי ידנית. לחלופין, ניתן לשלוח אותו בדוא"ל, והעובד יצטרך להדפיס, למלא, לחתום, לסרוק, לשמור ולשלוח אותו בחזרה. לאחר מכן, העובד יצטרך להדפיס, לחתום ולהכניס את הטופס לתיקייה פיזית, או לסרוק את הטופס החתום ולשמור אותו במחשב או בענן. עם טופס 101 דיגיטלי, כל הדברים הקשים לביצוע לא קורים. הכל, כולל החתימה, מתבצע באינטרנט, והטופס נשלח ישירות לתיק העובד.

 

טופס 101 זמין כעת באינטרנט- מה זה אומר?

 

הדבר הראשון של מילוי טופס 101 באופן מקוון היא חיסכון בזמן הן לעובד והן לאנשים שעובדים במחלקת משאבי אנוש. כאשר אתם מכפילים את החיסכון הזה במספר רב של טפסים דיגיטליים, יעילות העבודה שלכם עולה בהרבה. כמו כן, מחלקת משאבי אנוש הרבה יותר מאושרת בחברות שעברו לשיטה חדשה המשתמשת בטופס 101 מקוון. כל ההתמודדויות והבעיות שמגיעות עם הניירת נעלמות באורח קסם, והעובדים מתפנים לעשות דברים חשובים ומתגמלים יותר עבורם.

 טופס 101 דיגיטלי גם חוסך כסף על כל מה שקשור לניירת, כמו קניית הנייר, ראשי דיו וטונרים, מדפסות, ארונות אחסון וכו'. עם הזמן זה חוסך הרבה כסף ומקום שאפשר להשתמש בו לדברים אחרים.

עבודה עם חברת iForms מקלה הרבה יותר על אנשים שאחראים על תיקי עובדים, כמו חשבי השכר, רואה החשבון וצוות הנהלת החשבונות ומשאבי האנוש. כדי להינות מכל היתרונות של מילוי טפסים דיגיטלי, כולל חתימה תקינה המאושרת משפטית, השאירו פרטים באתר של iForms.

חזרה לרשימת המאמרים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לאזור התוכן הראשי פרופיל חברה צרו קשר
פתיחת סרגל נגישות