הקלה על העבודה המשרדית
טופס 101 מוגדר ככרטיס עובד ומהווה מסמך בקשה להקלה ולתיאום מס על ידי המעסיק. טופס 101 הוא למעשה מסמך שכל העובדים בכל חברה ארגון ועסק חייבים למלא ולהגיש למעסיק, על מנת שבחישוב המשכורת שלהם יבואו לידי ביטוי הטבות, הקלות וזיכויי מס אשר אליהן העובדים זכאים. בנוסף לכך, טופס 101 משמש לביצוע תיאום מס במקרה בו מדובר בעובד שמועסק במקום עבודה נוסף או שיש לו הכנסות ממקורות נוספים אותן צריך לתאם לשקלול המס אותו נדרש העובד לשלם. זהו טופס שעל פי חוק כל עובד שכיר חייב למלא ולהגיש, ולכן הוא הכרחי בכל סוג עסק, מוסד או ארגון. על מנת להקל על העבודה המשרדית ועל הקושי באחסון, תיוק ושמירה על מסמכים פיזיים, לחברת iForms יש פיתרון. טופס 101 דיגיטלי שמאפשר למעסיקים להחתים את העובדים שלהם על הטופס מבלי לעשות שימוש במדפסת או סורק ולבצע את הפעולה באופן דיגיטלי שנשמר ומגובה באופן אוטומטי במערכות החברה.
איך ממלאים טופס 101 באופן דיגיטלי?
תהליך המילוי של טופס 101 מקוון הוא פשוט במיוחד, קל להבנה ונוח ליישום. הארגונים הרבים שהטמיעו את מערכת זו נהנים כעת מחיסכון משמעותי בזמן ובמשאבים, ויכולים להתמקד בפעילויות הליבה שלהם בראש שקט, מבלי לדאוג לגבי מקום לאחסון מסמכים, מסמכים מתויקים שלא כהלכה או אובדן חוזים או טפסים חשובים.
מאפייני מערכות טפסים דיגיטליות איכותיות:
הפקת טופס 101 בקלות ובאופן אוטומטי על בסיס פריסת הטופס המקורי כפי שפורסם על ידי רשות המיסים.
מילוי אוטומטי של הטופס המבוסס על נתונים קיימים במערכת השכר.
ריכוז שינויים ועדכונים על ידי עובדים הממלאים את הטפסים.
שמירת טפסים שהושלמו בארכיון ממוחשב לצורך אחזור בכל עת.
בדיקות לוגיות ובדיקות שלמות כדי להבטיח מילוי טופס מדויק.
חתימת מעסיק דיגיטלית על טפסים מקוונים.
הכתובת שלכם למילוי טופס 101 דיגיטלי
לשירותי חברת iForm יתרונות רבים עבור מעסיקים ועובדים כאחד, באמצעות הנגשת המערכת בהליך השלמה קצר יותר של טופס 101. ניתן לשלוט בקלות על תהליך המילוי ולהקל על המעקב על מגוון רחב של טפסים דיגיטליים, במטרה לשפר את פעילותם של עסקים, חברות וארגונים בכל הנוגע להתמודדות עם טפסים ובירוקרטיה נחוצה.