חבילות משתלמות של טפסים לחתימה און ליין
מערכת טפסים מקוונים, מאפשרת לבצע המרה של כל מסמך רגיל לפורמט של טופס דיגיטלי. את הטופס ניתן לשלוח ללקוח, לספק, לשותף ולעובד לצורך מילוי וחתימה. לדוגמא, מערכת טפסים דיגיטלים מאפשרת לשלוח באופן אוטומטי, לכל העובדים בארגון טפסי 101 בכל תחילת שנת עסקים. תוכלו למצוא בחברת iForms טפסים מקוונים ומסמכים דיגיטליים לחתימה בחבילות משתלמות.
במה שונה טופס דיגיטלי מטופס נייר?
טופס דיגיטלי חכם מאפשר מילוי יעיל. הטופס מסוגל לבצע אינטגרציה עם מערכות נוספות כדוגמת CRM כך שהוא מותאם באופן אישי ללקוח ופרטיו הבסיסיים מעודכנים בו באופן אוטומטי. בנוסף, בטפסים מותאמים קיימות תשובות מובנות לבחירה והלקוח יכול לצרף נספחים בקלות. הטופס עובר תהליך ולידציה לאימות מילוי השדות, לאחר מכן הוא נשמר ונשלח באופן אוטומטי על כל צרופותיו.
יעילות זה שם המשחק
עסקים רבים עוברים לשימוש בטפסים דיגיטליים ומדובר בצעד התייעלות משמעותי. טופס דיגיטלי מאפשר לחסוך בעלויות ומשאבים. כדוגמת, מדפסות, ניירת, דיו והקצאת עובדים לטיפול וסריקה בערימות הנייר שמצטברות. בנוסף, טפסים אלו מייעלים באופן משמעותית את השירות ללקוח, הוא לא צריך להגיע, לשלוח פקס או לסרוק. בהקלדה פשוטה של מספר דקות הוא ממלא טופס מכל מקום בו הוא נמצא, בארץ או בחו"ל. בנוסף, ארגונים רבים מאמצים את עניין המודעות לאיכות הסביבה והופכים לארגון ירוק. הם מצמצמים שימוש בכלים חד פעמיים, ממחזרים ומאפשרים לעובדים להציע פתרונות לסביבה ירוקה יותר. אין ספק שמעבר לטפסים דיגיטליים יקצץ באופן משמעותי את כמות הנייר בו משתמשים בארגון. מעבר לחיסכון הכלכלי, מדובר בצעד משמעותי לשמירה על סביבת עבודה ירוקה.
כיצד מצטרפים?
ישנן פלטפורמות המציעות המרה לקובץ דיגיטלי. חשוב לבחור בפלטפורמה שמאפשרת המרה של קבצי וורד PDF וביצוע חתימה דיגיטלית pdf, כמו הפלטפורמה המתקדמת של iForms. בנוסף יש לוודא כי הטופס עומד בתקנות הגנת הפרטיות של משרד המשפטים. ניתן לשדרג גם את האפשרות ולאפשר שליחה של טפסים דיגיטליים במייל, בווטצאפ או בSMS ישירות לנייד. כדי לוודא שהלקוח יראה את הטופס בצורה נוחה גם במחשב הנייד וגם דרך הטלפון, עליו להיות רספונסיבי. לאחר קבלת הטופס יש לאכסנו במאגר נתונים מוצפנים בענן, כך שיהיה ניתן לשלוף אותו בקלות ובמהירות בעת הצורך.