חתימה על מסמכים - מכל מקום ומכל מכשיר
טופס 101 הוא למעשה טופס תיאום מס של רשות המיסים. הטופס מועבר לעובד שכיר על ידי מעסיקו, והעובד נדרש למלא את הטופס בתחילת העסקתו ומידי שנה (בתחילת שנת מס). העובד מצהיר באמצעות טופס זה על הכנסותיו, מצבו משפחתי, מספר הילדים שברשותו ובקשות להקלה במס. בחישוב השכר של העובד באים לידי ביטוי הנתונים כפי שצויינו בטופס 101 לצורך הקלות במס. חברת iForms מעניקה פתרונות של חתימה דיגיטליים וטפסים מקוונים, כולל תבניות של טפסים חשובים לכל עסק כמו טופס 101 מקוון ועוד רבים.
מה היתרונות?
טופס 101 רגיל היה מחולק על ידי המעסיק באופן פיזי לכל העובדים. לאחר שהעובדים היו ממלאים את הטופס הם היו מחזירים אותו, בצירוף הנספחים הנדרשים לידי מחלקת שכר. לעיתים היו נדרשים מסמכים נוספים או מילוי חוזר של הטופס מה שגרר התעסקות רבה הן מצד העובד והן מצד המעסיק. כיום ישנו טופס דיגיטלי מוכן המאפשר לעובד למלא את טופס 101 אונליין בזמנו הפנוי, לסרוק את המסמכים הנדרשים ולשלוח למחלקת שכר. המילוי נעשה בצורה קלה ומהירה יותר הבדיקה על ידי מחלקת שכר מתבצעת בצורה יעילה וללא צורך בהתעסקות מיותרת של סריקה וטיפול בניירת.
תהליך מילוי טופס 101 מקוון
בשלב הראשון - העובד מקבל את הטופס למחשב במשרד ומזין את פרטיו.
בשלב השני - המערכת מבצעת בדיקת שלימות של הטופס על כל פרטיו ונספחיו.
בשלב השלישי - העובד חותם על הטופס באופן דיגיטלי והטופס נשלח למחלקת שכר עם העתק לעובד.
אם אתם מעסיקים המעוניינים ליעל את העבודה והטיפול בשכר. אתם כבר מבינים שתהליכים דיגיטליים הכרחיים לשם כך. מעבר לטופס 101 אונליין יאפשר לעובדים שלכם למלא טופס מכל מקום ומכל מכשיר. הטופס יעבור תהליך וולידציה על כל השדות שמולאו והנספחים ישמרו במאגר הנתונים. את כל המידע המתקבל מהטפסים של העובדים ניתן ליצא בצורה מסודרת לקובץ אקסל ולנהל את הנתונים בהתאם לצורך. באמצעות הממשק המקוון תוכלו לנהל את כל המידע ולבצע מעקב אחר כל הטפסים שמולאו. בחברת iForms תוכלו למצוא טפסים אונליין המתממשקים למערכות הפנים אירגוניות שלכם וטפסים מוכנים מובנים מראש כמו טופס 101 וטפסים אוניברסליים נוספים.