איך טפסים מקוונים חוסכים זמן יקר בקיום פגישות?
לא משנה כמה נהיה עסוקים ועמוסים, תמיד יהיו לנו עוד דברים לעשות ונראה כאילו זמן העבודה אף פעם לא מספיק לנו. בעלי העסקים העצמאיים לרוב יהיו אנשים עסוקים במיוחד, המבצעים פעולות שונות במהלך היום בעסק שלהם ורודפים כל הזמן אחר הכנסה גדולה יותר ושיפור הביצועים בעסק. אחד הדברים החשובים שכדאי לבצע כדי לשפר כל עסק, אלו פעולות חיסכון בזמן יקר והתייעלות העבודה בעסק. מרבית העצמאיים מקיימים פגישות רבות שמטרתן תהיה בדרך כלל לייצר עבודה נוספת, לפגוש לקוחות ושותפים פוטנציאליים ולחתום על מסמכים בין הצדדים. באמצעות טפסים מקוונים תוכלו לחסוך זמן רב.
מהם טפסים מקוונים וכיצד הם חוסכים לנו זמן בפגישות?
טופס מקוון הוא טופס שהומר מקובץ בפורמט רגיל לקובץ דיגיטלי, אותו ניתן לשלוח לאדם עמו אנו נפגשים בלחיצת כפתור. ניתן לשלוח את הטפסים באמצעות שיתוף מסך, באמצעות לינק במייל או ב SMS, וכך לאפשר את שיתוף הנתונים, החתמה של הטופס ועוד. מהלכים שכאלה עוזרים לחסוך בעיקר את הפגישות החוזרות, שכן לאחר הפגישה הראשונה לרוב תידרש פגישה חוזרת להחתמת הלקוח על מסמכים ובדיקה אחרונה של הסכם העבודה. באמצעות מילוי טפסי PDF ניתן לחסוך לכם וללקוח את הפגישות, הנסיעות וכאב הראש. להעביר במהירות את הסכם העבודה, לחתום עליו עם חתימה דיגיטלית שנוספת לטופס (שהיא בעלת תוקף משפטי) ולהתקדם הלאה למשימות הבאות.
איך יוצרים את הטופס הדיגיטלי?
נרשמים בקלות לאתר iForms ויוצרים טפסים ממוחשבים בקלות ובמהירות דרך המערכת. ניתן גם להמיר קבצי WORD וPDF שהוכנו במערכות אלה. ניתן להמיר קבצים דיגיטליים גם לקבצים בפורמט רגיל ולקבל דוחות ועדכונים אודות הטפסים, מי קרא אותם, מי חתם עליהם וכו'. הכל כמובן יהיה מגובה בענן, כך שבכל פעם שתצטרכו תוכלו לחזור אל מסמך כלשהו ולמצוא אותו בקלות ובמהירות.
לסיכום; שימוש בטפסים דיגיטליים יכול בהחלט לחסוך לכם זמן יקר, הן בפגישות עם לקוחות, שותפים או ספקים, והן בהחתמה על מסמכים. הטפסים יעילים מאוד גם בהתנהלות תוך אירגונית, ומאפשרת התנעה מהירה של תהליכים פנים ארגוניים בצורה קלה ומהירה, וכמובן גם נוחה. לפרטים נוספים היכנסו לאתר והירשמו לניסיון.