טפסים לקליטת עובדים – התייעלות מחלקת משאבי אנוש בניהול כל טפסי הארגון במקום מרכזי אחד
כדי לשפר ולייעל את העבודה בעסק, ניתן יהיה לבצע זאת בכל מחלקה בנפרד. מחלקת משאבי אנוש היא מחלקה האחראית על קליטת העובדים וכן גם ניהול העובדים באופן שוטף, כולל דאגות לצרכיהם, מתן מענה של ייעוץ ופניות מטעם העובדים אל ההנהלה ועוד. כידוע, כל דבר מתועד בטפסים ומסמכים כאלה ואחרים, החל מטפסי הקליטה של העובדים המגיעים לראשונה ונקלטים אל המערכת של הארגון, ועד טפסים שוטפים להחתמות על תצהירים, עדכונים, הזמנות לכנסים ואירועים של החברה, ביצוע הכשרות מקצועיות, בקשות מיוחדות של העובדים, תשובות הנהלה ועוד. כיום באמצעות טפסים דיגיטליים ניתן לייעל את העבודה בארגון בכלל ובמחלקת משאבי אנוש בפרט.
שימוש בטפסים דיגיטליים לייעול העבודה של מחלקת משאבי האנוש:
טפסים דיגיטליים הם טפסים לכל דבר, שמגיעים אל המשתמש רק באמצעות קישור הפותח קובץ דיגיטלי במכשיר הנייד או במחשב. המשתמש יכול לקרוא את הטופס ובהתאם למבנה הטופס גם למלא את השדות הנדרשים בתוכו, לחתום באמצעות תוכנה חתימה דיגיטלית ועוד. טפסים דיגיטליים הם מאוד פופולאריים כיום בשל היעילות של הטפסים, הזמן שהם חוסכים, הנכונות לשמור על הסביבה ולהמעיט בשימוש בנייר וכמובן לחסוך מקום איחסון ולעבוד בצורה מסודרת יותר. במקום שיהיו במחלקת משאבי אנוש עשרות קלסרים המלאים באלפים רבים של עמודים עם טפסי קליטה של העובדים ומידע עליהם – ניתן יהיה לנהל הכל באמצעות המחשב, לגבות את הטפסים בענן ולגשת אליהם בצורה קלה ופשוטה בכל עת שנצטרך.
איך לייצר ולארגן את הטפסים בצורה מסודרת ובמקום אחד?
הכירו את אתר iForms. אתר זה הינו המוביל בישראל ליצירת טפסים דיגיטליים וקבצים מקוונים שונים. ניתן לבצע המרה של קבצי וורד וPDF לקבצים מקוונים, להמיר קבצים דיגיטליים לקבצי אקסל וקבצי נתונים ועוד ולהקל על לקוחותיכם באמצעות חתימה על מסמך PDF בקלות. כל המידע מגובה בענן בשרתי האחסון של החברה, וכל העבודה מתבצעת ממערכת אחת מסודרת. ניתן להכין מראש טפסי קליטה של העובדים, טפסי פיטורים, טפסי בקשות שונות, וכן גם להכין תבניות מוכנות של הטפסים פעם אחת ולהשתמש בהם מתי שתרצו. העובד החדש ימלא את הטפסים דרך הקישור שנשלח לו, יחתום דיגיטלית ופרטיו יקלטו במערכת באופן אוטומטי.